Centrum pomoci

INFORMÁCIE

Vítajte v centre pomoci

Ak máte nejaké otázky alebo ste narazili na nejaký problém pri návšteve nášho obchodu, pokúste sa nájsť odpoveď v uvedených často kladených otázkach.

Cieľom nášho tímu číslo je dosiahnuť, aby vaše objednávky boli presne podľa vašich predstáv. Náš tím podpory vám pomôže s realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním, zaplatením alebo jednoducho so špecializáciou objednávky na Vaše potreby.  Sme tu pre Vás!

Aké vitamíny obsahuje?

Obsahuje vitamíny A, B, C, D a E.

Koľko naša VAPPE vydrží?

Každý náš produkt VAPPE v našej ponuke vydrží až 800 potiahnutí. Vždy pred koncom začne LED diódka na konci blikať

Môže si produkt objednať aj osoba mladšia ako 18rokov?

Elektronický Produkt je určený výhradne osobám starším ako 18 rokov.

Obsahuje produkt nikotín alebo tabak?

Nie, naša Jednorazová elektronická cigareta VAPPE je úplne bez tabaku, nikotínu a dokonca aj bez dechtu.

Aká je zloženie cigarety?

Vitamíny A, B, C, D, E, USP rastlinný glycerín, destilovaná voda, prírodná aróma.

Časté otázky

Kedy mi bude tovar doručený?

Od momentu Vášho objednania na e-shope by dodávka nemala trvať dlhšie než 5 pracovných dní.  Tovar odosielame maximálne do 24h. Samozrejme že objednávky vytvorené do 13:00 odosielame hneď v daný pracovný deň. Snažíme sa o to aby ste mali svoj produkt čo najskôr u Vás. No ak si objednáte v piatok večer tak skôr ako v pondelok Vám to žiaľ neodošleme, to isté platí aj cez sviatky. Veľmi radi by sme Vám poslali ale kuriér chodí len v pracovné dni. No vieme Vám garantovať že z nášho skladu to odíde do 24h od vytvorenia objednávky v pracovné dni.
V období najväčšej vyťaženosti (pred Vianocami a letnými prázdninami) zákazníkom komunikujeme upravené dodacie lehoty a upozorňujeme ich na potrebu objednávať s dostatočným predstihom, aby všetko prišlo včas.

Posielate aj do zahraničia?

Áno posielame aj do zahraničia, dokonca máme verziu internetového obchodu v niekoľkých jazykoch a menách aby sa Vám pohodlnejšie prezeralo a nakupovalo. Doručujeme do týchto krajín: Slovensko, Česko, Maďarsko, Poľsko, Nemecko, Rakúsko, Rumunsko, Chorvátsko, Francúzsko, Taliansko, Fínsko, Dánsko, Grécko, Belgicko ostatné krajiny vieme po vzájomnej dohode.

Chcem si objednať čo mám robiť?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme.

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok a zbytočnosť. Aj tak by ste ju zahodili alebo niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu Objednávka vybavená.

Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak ku nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dni preč. Stihne mi prísť zásielka?

Sme pomerne rýchli a flexibilní, takže odosielame do 24h, dodanie potom ďalší 1-2 dni. Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

Neobdržal som email o dokončení objednávky

Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
– Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
– Prekontrolujte spamový kôš a reklamy vo vašom emailovom účte
– Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
– Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte

Dá sa nakupovať veľkoobchodne?

Chceš mať aj ty vo svojom podniku/e-shope naše elektronické cigarety? Jednorázová elektronická cigareta VAPPE Only  je najobľúbenejšie e-shishe na trhu. Ich výrazná chuť a skvelý dizajn z nich robí bezkonkurenčný produkt, ktorý môžeš ponúkať svojim zákaznikom aj ty. Naše e-shishe sú certifikované, RoHS CE certifikáty sú samozrejmosťou.

Kde máte miesto pre Osobný odber?

Je nám ľúto, no už nikde. Náš sklad je pre verejnosť prísne zatvorený. S osobným odberom bolo viac starostí ako úžitku a nestíhali sme kvôli tomu expedovať zásielky načas.

Mohli by ste mi do objednávky ešte niečo doplniť? Zabudol som na...

Áno, pokiaľ je balíček ešte u nás. Ale môže to vašu objednávku zdržať aj o 24 hodín.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na FB messenger, na mail alebo ak je to na poslednú chvíľu, tak zavolajte ( + 421 944 426 927 )

Prosím, myslite na to že pondelok až piatok medzi 14:00 a 16:00 je čas najväčšej expedície a vtedy nestíhame reagovať na vaše požiadavky zmien.